reggievanderven.reismee.nl

Ja ja eerste stapavondje! En Robbie in London!

Hallooo iedereen,

Mijn verhaal-schrijf-tempo gaat een beetje achteruit merk ik. Waarschijnlijk komt 't doordat ik eeeindelijk ben weze stappen, en daar nog steeds erg vrolijk van wordt(en moe). Ook wordt het echt mooier weer, het zet namelijk door, dus dan ga ik er eerder op uit. We zullen maar weer eens beginnen bij 't begin.

De meisjes zijn allemaal ontmoet en de eerste stap avond is geweest! Afgelopen zaterdag heb ik 's middags met een van de meisjes een hapje gegeten in West End en wat gekletst. Daarna moest ik snel snel snel naar huis om van kleding te wisselen want om 6uur moest ik weer op Piccadilly Circus zijn. (Hier zijn de meeste clubs/theaters/pubs het nachtleven is hier erg aanwezig zegmaar.) Nou ik had geplant om voor de verandering een keertje de metro te pakken.(Normaal ga ik altijd met de bus naar het centrum omdat je hier betaald per ritje, dus een halte verder is even duur als een uur in de bus. Dus als ik met de metro ga, moet ik eerst met de bus en dan over op de metro wat dus dubbel zo duur is maar wel 10x zo snel is en vooooooral in de spits.) Nou ik dus uit de bus de grond in, de lijn opgespoort en JA hoor, vuur in het volgende station was wat ik ervan kon verstaan. DAMMM ja hoe kom ik er nu?! Én snel graag! Via een andere lijn kwam ik er gelukkig optijd en vond ik het andere Nederlandse meisje met haar vriendinnen snel. We gingen uiteten met zn 6e (erg leuke meiden! 2 duits sprekende meiden, een zweedse en een spaanse). Daarnaaaa op naar de club genaamd TigerTiger! T klinkt al zoooo leuk, al helemaal in vergelijking tot 'D'n Brouwer'! En jahoor het was hééél cool! Leuke muziek, leuke mensen (daar ontmoeten ik nog zo'n 6 andere bekende van hun), leuke sfeef, lounge hoeken, VIP ruimtes/podiums achtige verhogingen, gewoon de moeite waard om in real life te zien voor jullie! Een klein minpuntje wat vermeld moet worden, mijn voeten achgermmm die hakken drukte er zowat in. Nou ik was sowieso al niet meer getraind in stappen laat staan op hakken. Dus volgende keer hakken aan bij de ingang ballerina's in de tas, want de tassen mogen gratis bij de jas hangen. Rara waarom dat zo goed loopt haha.

Nou de week erna heb ik het Duitste meisje ontmoet, ook erg leuk en gezellig. Verder heb ik de voetbalclub gemaild die dichtbij mijn 'waarschijnlijk' nieuwe area zit, of dat ze een dames team hebben. Maar geen reactie zegt genoeg. Dus dat wordt nog even verder zoeken, tegen 't einde van 't seizoen heb ik er wel een gevonden hoor.. maarja wie wil dan nog deze (getallenteerde) conditieloze voetballer in zijn team?!

En toen en toen en toen werd het vrijdag!!! Bed wassen, kamer opruimen, kleren wassen/opvouwen/opruimen voor de komst van ROBBIE! Oeeh ik kreeg zoveel zin, en toen ik ook nog ging letten op de vliegtuigen die overkwamen (zo'n 40 per uur gok ik) met de gedachte daar zit ze in werd ik helemaal gek. 'S avonds nog even een pub ingedoken met een van de Nederlandse meisjes en de twee meiden die ik al ken van school. Vroeg weer naar huis want mijn geliefde wekker stond weer op 8 uur.

8UUR, shockk wat ging die nacht snel en wat is het vroeeeg. Maar eindelijk konden Robin en ik elkaar sms'en met tot STRAKS! zooo raar! Ik wist dat ik vandaag écht niet te laat mocht komen dus ik mocht niet sluimeren van mezelf. Mezelf naar Liverpool Street Station gehaast, klein dingetje wat ik dus niet wist toen ik aanliep naar Peckham dat de bus vervolgens langs mijn huis weer reed (waar ook een busstop zit, maar die heeft niet zo'n centrale verbinding vandaar dat ik altijd naar Peckham moet).. beetje jammer voor mn voeten, die had ik graag deze extra stappen bespaard, vooral na 't zien van t resultaat gisteravond. Wat was ik blij om Robin te zien! oeeeh heerlijk mn vriendinnetje in london!! Al voelde 't totaal niet of we in London waren, vond ik. Robins koffer, ofja de inhoud was meerendeels voor mij dankzij Henny Bongers, gedumpt in mijn huis en daarna door naar Oxford Street. Vervolgens Bond Street, ik zal niet vertellen wat daar was omdat we daar eigenlijk totaal kansloos liepen. Toen naar Harrods (gelukkig voor mij hoef ik dit niet in te spreken, want wie heeft die naam in godsnaam verzonnen! Echt een stuikelwoord, net zoals Hermès.) waar we erg erg ERG!!! gefrustreerd raakte en boos werden op onze portofuilles. Hoezo hebben wij niet meer geld en waaarom vinden wij hier alles mooi?!?! En waar is die rijke vent die ons alles geeft. Nou veel mooie dingen gezien maar eerst even sparen voor we weer terug kunnen.

Inmiddels brak de avond aan, op naar Piccadilly Circus omdat we kaartje voor Mamma Mia wilden bemachtigen. Mislukt, daarvoor in de plaats zijn we naar We will rock you geweest. We konden de hele musical echt suuuuper goed volgen én 't was er echt totaal niet heet én de man voor Robin rook mega lekker.. okee schik hebben we gehad, meezingen lukte ook maar that's it. Hoe we 't restaurant gevonden hebben waar we gingen eten wil ik 't niet meer over hebben. Pijne-voeten status was inmiddels ernstig tot zeer ernstig! Daarna zijn we naar huis gegaan, in bed gedoken en nog even heerlijk liggen kletsen!

Zondag was iets minder spectaculair dan dat de planning was... we hadden ons een beetje verkeken in de tijd. Dus die bestond uit klaar maken om te gaan, koffie drinken en uitzwaaien MIEUWWW! Dat was 't dan, robbie back to Holland zonder nieuwe Hermès en enig ander kledingstuk. Dus Robbie, we'll meet again! Ooit zullen jij, ik en Harrords één zijn haha!

Daarna ben ik de stad een beetje gaan verkennen op plekken waar ik nog niet geweest was, geen succes. Ik zocht een leuke naam op mijn metro kaartje maar toen ik boven kwam was 't niet veel soeps waardoor ik weer terug naar mijn oh zo fijne thuisbasis ben gegaan, genaamd Oxford Street. En fijn mijn geld van deze week weer uitgegeven heb. Nou luxe leventje ho maar.

Op naar deze week, waar weer vele spectaculs zullen gebeuren!

Liefsss

P.s. ik wordt nog steeds erg blij van alle lieve kaartjes die ik ontvang! Dankjewel!

Reacties

Reacties

Emma

Jeeeeeeeeeej Robbie in town! Jammer dat t te kort voelde, maar toch fijn dat jullie elkaar hebben kunnen zien:) Tot snel meissieeeeeeee we kletsen snel weer goed! xxxxxxxxxxx

ria

Klinkt allemaal veel beter dan in het begin, vooral die leuke contacten met de meisjes. Hopelijk wordt het geen saaie week en komt er weer vanalles op je pad. Groetjes,
Ria

robin

Reg bedankt voor alles! T was super! en inderdaad de porto moet de volgende keer nog beter gevuld zijn om onze dromen waar te maken haha!
Je doet het daar super goed, ben erg trots op je!
Nou wie weet tot nog een keer!
xxxxxx

Judith

Yess wat een fijn bericht Reggie!
Lekker veel contacten en leuke dingen gedaan zoals ik het lees. Leuk dat je bent wezen stappen!! En natuuuurlijk dat je Robin hebt gezien, dat moet wel heel erg gezellig zijn geweest! Haha ik weet niet of Koen blij is met jouw verhaal aangezien hij natuurlijk zelf die rijke vent van Robin is met zijn kippenbedrijf.
Maaaar ik begrijp dat het frustrerend is om daar al dat pracht&praal te zien en dan zelf maar weer naar de primark te moeten lopen omdat je weer nét niet genoeg geld hebt om dat Pradajurkje te kopen. ;)
Maar als je vaak genoeg bij harrods/TigerTiger binnenloopt herkent die rijke vent achter de kassa/bar je misschien wel en kunnen jullie lekker daten bij harrods, want mannen betalen alles bij een 1e date! Gooi die charmes maar in de strijd!
Jammer dat de voetbalclub nog niet heeft gereageerd. Ze weten niet wat ze nu mislopen! Zo'n sexy chick die tijdens het ballen gewoon dr haren vast kan doen enzo. (Do you remember?)

Nou heel veel plezier meid de komende week, hou ons maar wat vaker op de hoogte!
Ik mis je.. en dat wordt echt steeeeeds erger!! (En daarbij wordt ik ook steeds meer jaloers op iedereen die lekker n weekendje bij jou langs kan komen. Het zit er voor mij écht niet in Reg.. :( Sorry!!)

dikke knuffel!

Marlies

Yes weer een heeerlijk verhaal Reggie!
Ik lees natuurlijk alles van je :)

Hahahaha ik geef toe dat 'Tiger' beter is dan 'De Brouwer' ;) Lulligggggg

Wat fijn dat je robbie hebt gezieeeen echt super leuk!

Nou snoes, tot op msn!
Kus voor jou!

Kim

Echt fijn om te horen dat het allemaal zo leuk is daar snoes! En fijn dat het beter is dan dn brouww, want anders was je noooooit meer gaan stappen daar
Haha en dat drukke vervoer daar, ben blij dat er in zeeland maar 1 bus rijdt, om het half uur. Snap er daar de ballen niet van.

En die leuke tijd met robbie hadden jullie zeker allebei verdiend!
Dat geld komt nog wel ooit reg, flink sparen werkt niet, dus gewoon op die kerel wachten!;) xxxxx

Gerdie

Ha die Reggie,
Wat ontzettend leuk voor je dat je heerlijk aan het genieten bent van alle nieuwe contacten, je lieve vriendin, het stappen en alles erom heen in London. Wat schrijf je ook leuk, echt een getalenteerde schrijfster. Hoop je snel weer eens te zien op de webcame of live?
Veel groetjes Gerdie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active