reggievanderven.reismee.nl

Vertrek

Hallo iedereen,

allereerst leuk dat jullie mij gaan volgen! Hier ga ik proberen alles netjes bij te houden wat ik meemaak. Zo nodig met foto's!

Ik vertrek zondag, zoals vele van jullie zullen weten, en dat vind ik best spannend! Er moet nog veel geregeld worden, maar het moeilijkste moet ook nog gebeuren en dat is mijn koffer. Beter gezegd kofferS.

Als jerechts klinkt op 'profiel' kun je de informatie over het gezin vinden.

Zorg dat iedereen skype heeft zodat ik altijd nog een keertje, of elke week, met jullie kan kletsen.

Ik verwacht dat jullie volgende week mijn eerste échte Engelse verhaal kunnen lezen.

Liefs,

Reggie

(Alvast sorry voor alle spelfouten die zullen komen, en die hier misschien ook al instaan.)

Reacties

Reacties

Wietje

mieuuw ik mis je nu al :(

Janneke

Aah dit is n heeel goed idee! Net als je Engelandplan! Echt mega leuk dat t nu zeker is. En hoop veel enthousiaste verhalen te kunnen lezen hier. X

joep

waar ga je heen reggie want dat staat er niet in!

Reggie

dat kun je lezen bij profiel als het goed is. Maar ik ga naar londen, wil je de buurt ook weten ;)?

Emma

Bij voorbaat alvast dankjewel voor het komende huilweekend dat ik ga hebben! Nee ik ben heel trots op je kleintje! Gaat supeeeeeeeeer vet worden! Succes met je koffer en ik zie je morgen en/of overmorgen nog:)

Marlies

Reggieee!
wat leukkkk, zo kunnen we allemaal bijhouden wat je doet daar! ooh jij gaat het zooo leuk hebben meid, dat gaat helemaal goed komen!
maarrr ik ga je wel missen :(!!
Doei lieverd!

xxxxxxxxxx

Eugenie & Marte

Hoi Regie, hoe gaat het? Wij hopen dat jij nog leuke tijden mee maakt met de kinderen. Heb je een goede reis gehad? Marte knutselt nu met playmais, is een goede knutseltip voor jou!!!!

Tot mails
Marte en Eugenie

robin

hee guc,
Hoe is het? Goed aangekomen?
Veel plezier schat en zeker met je kiddies!
Dikke kus!!

Ria

Hoi Reggie,
we hebben gisteren vooral veel aan je moeten denken. Ook wel aan Henny, Ben en Alies. Toch wel echt een verandering die leuk maar tegelijk ook echt spannend is. Ik hoop dat je vannacht een beetje hebt geslapen en dat het huis en het gezin aansluit bij je verwachtingen. Verder moet je jezelf maar gewoon de tijd gunnen en niet te streng zijn voor jezelf. groetjes van ons....Ria

Elles

Hee Reggie,

Hoe was je reis? En de eerste ontmoeting? Dat was zeker erg spannend, maar las al dat ze aardig zijn en je een leuk huisje hebt.

Succes met leren en wennen daar!

Zal je blijven volgen dans maat!

Liefs

Gerdie

Ha die Reggie,
Hoe gaat het me je? Ben zo benieuwd. Zou wel muis willen zijn. Hoop dat het 'klikt' met sara en de jongens. Zijn ze echt zo levendig? We gauw snel skypen.
Lieve groet, Gerdie

Anouk

hee lieve reg,

hoe is het daar? heeel veel succes met die kleine daar schat! en tot over een paar weekjes weer eventjes! hou ons maar goed op de hoogte, ik zal vaak kijken op deze site!

dikke kus voor mijn stoere vriendinnetje
xxxxxxxxx

de vloetjes

Hallo Reggie.
Je hebt al een paar spannende dagen gehad,maar zo als ik het nu lees dan ga je er gewoon voor wij blijven je volgen. groetjes de vloetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active