reggievanderven.reismee.nl

kleine toevoeging

Hoe is het weer daar? (ja ja ik ben nog steeds een echte nederlander haha. En dat is goed te merken want die ander au pairs praten dus écht niet over het weer, en dan merk ik dus ook hoe vaak ik er eigenlijk over begin..) Hier is het heeeerlijk! Al een week lang geen winterjassen-weer meer. Dat betekent voor Engeland dat iedereen alweer korte mouwen draagt, dat de zonnenbrillen weer vollop in gebruik zijn en dat iedereen weer happy is. Dit betekent voor de kinderen, een grote gekkigheid want nu kunnen ze de tuin in. Werkelijkwaar deze tuin is een paradijs voor ieder kind! Wel een beetje een oerwoud maarja dat zien hun niet.
Alleen dit betekend voor Reggie; Balen punt een omdat mijn zonnenbrillen in Nederland liggen, balen punt 2 mijn hele zomercollectie ligt nog in Nederland en balen punt 3 ik mag de zakdoeken weer uit de kast halen, want ja hoor het is weer raak! Bye winter (die ik eigenlijk geen heb gehad) Hello hooikoorts! Maar al met al is dit weer wel lekker. robin 't zonnetje schijnt al, tot volgende week!

Reacties

Reacties

Elles

Wederom weer een mooi verhaal om te lezen Reggie! Haha je schrijft het alsof we er zelf bij staan.
Nog maar een week en dan zie jij Robin bijna. Echt heerlijk!! Samen maar bij kletsen en genieten van het fijne weer. Nu kan je aan de shop voor een nieuwe zomer outfit! moet goedkomen.

Binnen kort moet je echt even tijd maken voor mij 'smiddags of 's avonds. Te lang geleden niet goed gesproken dus veel om over te hebben. Maar goed je zult ook veel van de rest van ons horen natuurlijk!

Kan je niet even onkruid wieden daar? Of hoort dat nog net niet bij je taken ? haha. Zolang die poeperds maar plezier hebben. Kan jij daar niet een leuke afro zoeken! Dan wil ik graag op je kids passen haha.

Nou succes nog! hopelijk vind je het nog steeds erg leuk!

Laat snel wat van je horen!!

Liefs! x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active