reggievanderven.reismee.nl

Huh?! Pap en mam in Londen!

Hiieeeer ben ik weer! Sorry lieve fans, ik heb al een tijdje niet meer geschreven! Had er steeds niet zo'n zin in. Ook heb ik niet heel veel plezierigs gedaan waarover ik jullie graag op de hoogte breng. De doordeweekse dagen zijn iets te gewoontjes, en vliegen daardoor heel snel voorbij. In de avonden ben ik gewoon te moe om er nog op uit te gaan en vooral omdat de wekker de volgende morgen weer vroehoeeeg gaat. In deze tijd dat ik niet geschreven heb zat er een weekje vakantie van Oscar (4). Ik ben toen met hem naar de 'Softplay' geweest, soort van hullie's speelboerderij maar dan in het klein. Ook werden er 'playdates' geplant, helaas een dubbele en eentje ging niet door. Wat ik aan deze week wel opvallend vond was dat ik dus echt álles met zo'n kindje moet doen. Het was zijn eerste echte afspraakje met een vriendje, waardoor hij niet wist hoe die ermee om moest gaan dat iedereen aan zijn speelgoed zat. En wanneer hij uit-spelen was, ook weer naar huis moest zonder al te veel heisa. Ik vond het zelf best een onprettig idee voor Oscar dat hij dan door zijn au-pair wordt opghaald ipv zijn moeder. Maar dat weekend, afgelopen weekend, kwamen paps en mams ineens.

En jawel, dit werd besloten op vrijdagochtend, en vrijdag avond/nacht kwamen ze aan in Londen. En helaas kunnen ze niet ontkomen aan de publicatie van de ontzettend klunzige acties die dit weekend hebben plaatsgevonden haha. De allereerste actie, en wel meteen de klapper op de vuurpijl, (sorry als ik het verkeerd uitleg) maar de cd van Engeland voor de navigatie was niet goed upgeload of iets in die richting waardoor ze dus GEEN, ja lees GEEN navigatie hadden in Engeland. Nou bordjes volgen naar Londen lijkt me dan nog niet zon probleem, maarja en dan?! Gelukkig heeft Ewout ze goed naar mijn huis toe kunnen leiden vanuit Nederland, en heeeeel gelukkig kwamen ze toen ook AL om 10 uur bij mij aan!! Maar de tijd maakte eigenlijk helemaal niets uit, want wat was het fijn om een nederlandse auto naar je toe te zien komen rijden. Mét toevallig heeeele leuke mensen erin! Het voelde zo vertouwd, alsof ik helemaal niet weg was geweest. Nou, de tocht gaat verder, ik had opgezocht hoe we vanuit mijn huis naar het hotel moesten komen en mijn laptop op schoot meegenomen. Maar helaas, dit werkte na 5 min al niet meer. Ik wist een andere weg, tot een bepaald punt dan. En vanaf toen zijn we dan ook verdwaalt en rondjes gaan rijden, en de weg weer opzoeken op de kaart, en weer aan iemand vragen enz enz. Totdat we aan een politieman vroegen hoe we uberhaupt naar de wijk van ons hotel kwamen, hij wist de weg daarheen wel en daar zouden we vanzelf wel vinden waar het hotel was met wat hulp van wat mensen op straat. Ohjaaaa mensen op straat, om inmiddels 12 uur of misschien wel later. Het mag dan wel Londen zijn, een wereldstad, waar veel mensen wonen. Maar ik kan je vertellen, het meerendeel van de mensen is dan toch wel binnen. Nou zoeken zoeken zoeken zoeken zoeken en nog meer zoeken, maar het wilde niet baten waardoor we uiteindelijk (hou alsjeblieft je lach in, want het is best een beetje een schande) ACHTER een taxi aangereden zijn naar het hotel! Ooooh my godd! Eigenlijk was dit hele avondtuur best grappig hoor, van stomheid. Maar het is nog niet afgelopen. Eenmaal in het hotel aangekomen, 1 uur, krijgen we een kamer toegewezen, lopen vol goede (slaap)moed naar binnen, BAM maar twee bedden??!?! Noooooo niet nog iets. En maar weer naar de receptie.. uiteindelijk kregen we dan ook een 3pers. kamer én werden onze koffers naar boven gedragen, service van de zaak he... Nou gauw slapen want het was nog maar half 2, voor pap en mam dus half 3 arme kinders en ze hadden al zo lang gereden om hun dochtertje even op te vrolijken, wat een liefde haha.

Dag nummero 2, echt een suuuuuper lekker mega dik uitgebreid ontbijt hadden we. Dit betekend, cornflakes of geroosterd brood, hier moet ik aan toevoegen dat we WEL konden kiezen tussen bruin en wit brood. Daarna vertrokken we naar Westfield, het grootste overdekte winkelcentrum van Europa, oppervlakte van 30 voetbal velden meer dan 280 verschillende winkels,al deze leuke bijkomstigheden zijn leuk maar de collectie in de winkels was iets minder denderent. We hebben dus lekker uitgebreid geluncht en gekoffiet wat uiteindelijk veel leuker, gezelliger en kostbaarder is dan een leuke collectie in de winkels. Dit winkelcentrum was maar een metro halte vandaan bij Nothing Hill, waar we dus ook besloten heen te gaan om nog even te kijken. Maar toen we boven de grond kwamen begon het donker te worden en onze maagjes begonnen te knorren. Dus zijn we gauw weer terug de grond in gedoken om de weg naar, waarvan ik dacht gezien te hebben, een pizzaria in de buurt van ons hotel te vervolgen. Maaaar dat viel, verassend he, een beetje tegen. Er waren wel een Pizza hut en wat Turkse/??? achtige restaurants, maar dan hadden we toch meer zin in een broodje van de supermarkt met iets erop. Gelukkig kwamen we terloops nog een klein pizzariatje tegen waar ze heeerlijke zelfgemaakte pizza's hadden. Dus daar hebben we lekker gesmult en met een TE volle maag zijn we terug gegaan naar het hotel.

Dag 3, mieuwww de laatste alweer. Peckham stond op de planning, nou mijn huis is bekeken, gevoeld en geroken. Waar moeders wel niet goed voor zijn, ze heeft gevonden hoe mijn raam open kan! Daarna zijn we naar het allerlekkerste en goed sfeer hebbende cafeetje gegaan, daar hebben ze echt de heerlijkste taartjes! Ondertussen wordt er natuurlijk volop gekletst en geknuffeld. Maar het afscheid kwam in zicht, helaas ik had ze nog wel 3 weken willen houden. Het was echt zon film moment, ze reden weg, hingen uit 't raam te zwaaien en ik bleef staan tot ze verdwenen waren. Maar wat hebben ze me weer heel veel positieve energie gegeven waardoor ik nu weer zin heb om er iets van te maken. De tijd vliegt en dat wil ik niet laten gebeuren zonder dat ik leuke dingen onderneem.

Hier kan natuurlijk niet nog een stomme actie op volgen, mijn nederlandse nummer telefoon heb ik in de auto laten liggen (dit valt nog mee, want ik dacht dat hij in het hotel zou liggen) dusss ik ben daarop niet bereikbaar. Sorry als daardoor mijn teken van leven nog kleiner was geworden!

Door die positive energie staan er dan ook DIT weekend eindelijk leuke dingen te gebeuren! Ik heb met twee nederlandse meisjes, apart van elkaar, een afspraakje. Eentje overdag en eentje 's avonds (yessss yesss yeaahhh!) en ik heb contact met een Duits meisje. Een van die Nederlandse meisjes speelt ook voetbal en die wist iets meer over de competitie hier, dus nu hoop ik (samen met mijn onderkin en inmiddels afgezwakte conditie) op een voetbalclubbie!

Ik hou jullie op de hoogte hoe dit weekend afloopt! Gaat het in Nederland nog allemaal goed?

Weer erg veel liefs, Reggie (die moet crossen om op tijd op school te zijnnnn)

Reacties

Reacties

robin

Tja wat moet je toch zeggen van dit verhaal? Zo lijkt t toch net of we die acties meemaken. Heerlijk!!
En wat ben ik blij dat ik jou mag komen bezoeken over anderhalve week! Hopelijk dan een verhaal zonder al die klunzigheid haha.
Nee komt goed lieverd.
Heel veel plezier aankomend weekend!
En eindelijk kunnen we nu echt zeggen: tot gauw!
xx

Anouk

haha schat wat schrijf je het allemaal toch weer leuk! het is idd, net zoals robin en elles ook al zeggen net ofdat we er zelf bij zijn geweest!
ben zo blij voor je dat je je ouders weer ff hebt kunnen knuffelen, dat zullen hen en ben ook wel heel fijn gevonden hebben!!
en aankomend weekend gaat t dan EINDELIJK gebeuren!!! reg ik eis na het weekend dus wel weer uitgebreid verslag he?
en dan volgend weeken robbie op bezoek!! dat zal ook helemaal super worden!!
dus 2 mooie weekenden komen eraan voor jou !!
nou schat ik spreek je heel snel weer!

tot over 7 weekjes (ik tel al af!)

KUSS

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active