reggievanderven.reismee.nl

Surpriseeeeee

Halloohooooo!

Wat heb ik een leuk weekend gehad!! Voor degene die het niet weten, ik was als verassing een weekendje naar huis gekomen! Dit heeft mij tot 't uiterste gedreven want ik moest dus liegen tegen iedereen, behalve ons pap en uiteindelijk Jolijn! Maar wat was 't leuk om zelf lol te hebben en te weten dat ik terug kom zonder dat iemand het wist. Er kwam wel t een ander geregel bij kijken maar dat blijf je houden. Ik zal jullie niet lastig vallen met al mijn stappen wat dat duurt te lang. Ik zal gewoon beginnen bij 't begin, ik vertrok vrijdag ochtend om 4 uur. Ik was klaar en klaar wakker, YESSS dacht ik, eeeeindelijk! Ik kon al een week niet slapen en kon nergens anders meer aan denken. In de taxi, naar 't treinstation vanuit daar naar Stansted en joehoeeee vliegen maar! Hoi pap in Weeze. Wat heeerlijk om weer in Nederland te rijden, en gewoon Zeeland binnen te rijden. Daar ging trouwens nog iets aan vooraf, Alies in de klas verassen. Ik had Brittje inmiddels ook ingelicht, ik moest wel weten in welk lokaal Alies zat natuurlijk. Nou dat gezicht van dr, jammer dat ik het zo niet aan jullie kan laten zien maar 't duurde een aantal seconden voordat ze besefte wat er gaande was en toen, haaaaaa eindelijk knuffellen! Daarna dus naar het mini cooper-loze Zeeland. (dat viel serieus op) Aanbellen aan 't huis waar ik zooooo naar verlangd had in de hoop dat mama de bel zou horen en open zou doen. T was allebei niet 't geval. Het was toeval dat ze in de gang was maar dat gezicht! Weer zooooo grappig! Maar voordat mama door had wat er gaande was en de deur eindelijk open ging had ik al 4 keer geklopt; 'Hallooooo doe eens open!!' Daarna hebben we met zn 4e HEERLIJK geluncht, met broodjes van de bakker mjammm, fatsoenlijke kaas jammiee en lekkere sla! Wat had ik zo'n dingen gemist. Ik kan nog wel vanalles opnoemen wat er toen zooo lekker was. Ik ging verder met mn suprise rondje, Hanne. Ik heb samen met Annerie (Hanne's mama) een plannetje opgezet, ze zou mij smse als Hanne thuis was. En daar stond ik dan, plots in de tuin! Hooooiii Hannn! Daarna weer op naar huis, om friet van 't uiventje te eten! Ookal zoiets wat ik te lang niet gegeten had! Vanaf toen kon ik het niet meer houden om naar de meiden te gaan! Dit werd een lastiger puntje om die allemaal ineens te verassen want het blijven vrouwen en niet normaal wat iedereen voor drukke dingen heeft. Dus ik dacht ik kijk wel en we zien wel hoe we 't gaan aanpakken. De aller eerste surprise mislukte dus al, want ik kwam aanfietsen (ook leuk om weer te fietsen trouwens!) terwijl Emma en Juud in de auto zaten om friet te gaan halen, dus die zagen me gewoon. Best leuk om even te vermelden dat Emma dr gordel van de schrik niet loskreeg! Hallooooooo meiden i'm back! Vera kwam natuurlijk aangerent van al dat gegil, dus dat was surpisee nummer 2! (Ik had vera wijsgemaakt dat ik op skype zou komen en daar dan met iedereen tegelijk ff kon kletsen, dus vera wist ook helemaal niet dat ik eraan kwam.) Op naar Tej Tat waar Anouk uit de bus zou komen, dus ik zou me daar verstoppen, sorry Tej Tat voor 't lawaai! Surprise 3! Weer terug bij Vera arriveerde Wietje, ik verstopt in de wc en zou wachten tot Wietje daarheen geleid werd, maaaaar ik kon 't niet meer houden dus SURPRISEEE 4! Daarna kwam Wilke binnen en zat ik 'gewoon' op een stoel, surprise 5! Daarna op naar de tent waar de verassingen te snel volgde om op te noemen maar wat was 't LEEEUK om iedereen weer te zien! Een top avondje!

Zaterdag (te vroeg) een bezoekje gebracht aan de kapper. Daarna lekker met Wietje en Vera nagekletst en lam geweest, heeerlijk om dat eindelijk weer te kunnen! Een bezoekje aan de Mac kon natuurlijk niet ontbreken. 's Avonds met bijna alle meiden gegeten, gekletst, gelachen, gedanst, gedolt heerlijk dus! Daarna weer naar de tent waar ik de Wilbertoordse meiden ging verassen, want die had ik nog niet gezien! Daarom moest jolijn betrokken worden in het proces anders kreeg ik die nooit allemaal naar halfvasten! Rianne nu dus nog niet, jammer!! Ook super om die weer te zien! En alweer genoten van de avond!

Zondag stond voetballen kijken op de planning want wat mis ik dat zeg! Alleen slapen won.. Daarna ben ik met Wietje en Emma klaar gaan maken waarna we naar de tent zijn gegaan, waar 't echt al suuuuuper druk was.. hmm jammer! Maar deze avond had toch een niet zo'n leuke afloop voor mij want ik moest weer vertrekken! Ik had niet verwacht dat ik 't zooooooo (sorry voor wat ik nu ga zeggen) KUT zou vinden om te moeten gaan!! Wat was het weekend meer dan top geweldig en fantastisch geweest wat ik voor geen goud had willen missen, maar afscheid nemen is niet leuk. Toen zielig naar huis gegaan en vanuit daar weer naar het vliegveld met lieve pap mam en Alies. Shitttt het is nu echt voorbij dacht ik toen.. en dat was 't laatste wat ik dacht want vanaf dat moment had ik 't gevoel dat ik droomde en elk moment weer in Zeeland wakker zou worden.. maar helaas na een 5 uur duurende reis was ik weer in mijn huisje hier. Geen welkomscomite, helemaal niets. Jammer, die dingen maken 't hier weer meteen moeilijk.

Nou deze week, 't is niet leuk dat ik hier ben. Ik mis thuis verschrikkelijk. Maar ik kom het wel door omdat we erg druk zijn met verhuizen. Morgen verhuizen we namelijk naar .. ?? geen idee, dus 't adress komt nog. Maar geen kaartjes meer sturen tot het nieuwe adres! Ik heb maandag het huis (appartement, bleeehhh) gezien. KLEIN!!!!!! niet normaal! Er zijn 3 slaapkamers een woonkamer, nog kleiner als mijn slaapkamer hier, een keuken en 2 schrale mini badkamers! Toen dacht ik al helemaal IK GA TERUG!!! Achhh nu geef ik 't een kans, we zullen wel zie hoe ik me red in t andere 'huis'..

Sorry familie dat ik geen tijd voor jullie heb gemaakt, al helemaal omdat jullie erg met mij meeleven hier. Ik heb er geen tijd voor kunnen maken!

Nou nu komen er geen verassingen meer dus tot 28 juni!! om precies te zijn nog 3 maanden 6 dagen, is te doen he.

Foto's bespaar ik jullie;)

Liefssssss XXX

Reacties

Reacties

Gerdie

Ha Reggie,
Wat leuk om van je weer te horen. Ja, was erg genieten om je even live te zien. Snap maar al te goed dat de overgang niet meevalt. Heel veel succes met verhuizen. Hoop dat de zon daar letterlijk en figuurlijk voor je gaat schijnen. Gr. Gerdie

Ria

Leuk, zo'n update vol met verrassingen. Ik hoop voor je dat die leuke herinneringen je door de verhuizing slepen en dat het nieuwe plekje straks ook wel weer prettig wordt. Groetejs,
Ria

Wietje

heeeeeerlijk dat je er was schat!! Wat heb ik toch ontzettend van je genoten! echt helemaal top!
en jaa.. wat een verrassing was het! haha stond ze daar ineens in de deuropening van de wc..
ik snap trouwens nog steeds niet dat jij het zo lang stil hebt kunnen houden tegen de rest.. petje af voor reggie ;) haha!
ik vind het ook raar dat je weer terug bent.. heb nog steeds een beetje het gevoel alsof ik je morgen avond weer zie. maar helaas, toch nog even afwachten tot 28 juni (of misschien iets eerder als ik je nog een bezoekje kom brengen).
dan gaat het inhalen beginnen!!
Dikke kuss!
succes met overhuizen, wennen etc.
komt goed! jij red je daar wel !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active