reggievanderven.reismee.nl

Auto pech & wennen

Hallo iedereen,

alweer een verhaal van mij, ik hoop dat ik niet elke dag dingen meemaak die blog-waardig zijn want dan blijf ik aan het typen. Maar gisteren is er wel iets spannends gebeurt wat hier verteld kan worden. Mijn band, van de auto, was namelijk slap!!! Beter gezegd helemaal stuk! Ik verwachte maar hoopte nog erger dat ik nog wel naar huis zou kunnen rijden, maar na een dik half uur gereden te hebben reed ik op de velg en besloot ik de auto toch maar langs de kant te zetten. Daar zit je dan, in je eentje midden in London in een auto met een slappe band. Ik had Sarah op de hoogte gebracht en die had geregeld dat er een soort anwb aan kwam. Nou thank god dacht, maar mijn geluk viel meteen weer in duigen toen ik te horen kreeg van de centrale dat ik 2UUUUUUR!!! in die auto moest wachten. Nou, dat was niet erg prettig. Gelukkig kwam de monteur al na een dik uur. Heerlijk Engels mannetje met een DIKKE bilnaat en heel veel haar, love it!

Ik vind het ook wel leuk om hier wat kleine irritatie puntjes neer te zetten en wat grappige situatie's. Hier rijden ze dus links, zoals iedereen wel weet, op de weg. Dat gaat overigens best goed, ook omdat ik de weg al redelijk ken dus weet waar ik heen moet sturen, maar ook omdat ik een super chauf ben. Nou terug op 't rijden, ik heb géén enkel idee hoe hard ik rijd want 't gaat hier met miles. Ook heb ik geen flauw idee van de maximum snelheid dus ik doe maar wat. Wat er in het verkeer zo'n 10 keer per dag mis gaat bij mij is wanneer ik de weg lopens oversteek ik naar links kijk, half op de weg sta en op een haar na aangereden wordt omdat ik naar RECHTS moest kijken. Ook op straat lijkt 't wel alsof iedereen aan de andere kant elkaar kruist zegmaar, ook in winkels aan de andere kant van het gangpad loopt.

Wat ik nog meer heb gemerkt is dat ik geen last heb van heimwee! alleen naar internet dan. Ik heb inmiddels internet in mijn huis dus ik kan mezelf helemaal uitleven. En ik verwacht dat ik mezelf hier erg thuis ga voelen. Sarah is erg lief voor mij, die kinders iets minder want ze zeuren heeeeel veel en dat haat ik!

Nog iets, speciaal voor Robin, het Prada leven komt hier aardig op gang! Ik zie steeds meer Chanel en Louis tassen etc. ik zal een een balletje opgooien dat ik daar niet vies van ben en hopen dat ik als verlaat verjaardagscadeau nog ooit een tassie krijg.

tot snel maar weer! liefs

P.S. Ik heb net iets héél erg gekocht! Niet in de one pound shop maar in de Primark(die zit op 10 min lopen van mn huis, niet verkeerd) nep Uggs!!! Mijn nachtmerrie wordt werkelijkheid, ik zal me even verantwoorden: het is hier extreem koud in huis en ik MOET mijn schoenen uit, dus ik moest iets!

Reacties

Reacties

robin

ohh my dream comes true!!
waarom zit ik daar niet in huis, regel ook zo'n tas voor mij.
En die uggs vooruit dan maar haha.
Lieve schat je auto kunsten, dat komt wel goed, jij bent zeker een top chauff!
Ik heb stress, dus kort bericht, hauwwww en ik spreek je nu op msn!
xxxx

Ed

Hey Reggie, het is echt genieten van jou super verhalen. Waarschijnlijk ook weer een van jou talenten. Heerlijk smeuïg en ik heb er helemaal beeld bij! Meid, veel succes en ik vind je ontzettend stoer. Ik kijk alweer uit naar jou volgende blog.

Emma

Wat kan je toch mooi vertellen Reg! Moest hardop lachen en toen weer normaal doen want mijn collega keek me aan van; okee wat is deze?

Komt helemaal goed met jou daar en ik hoop, verwacht, okee: ik weet wel zeker, dat je je daar helemaal thuis gaat voelen! Vooral met internet, kim die volgende week al daar is, jij met halfvasten hier, noukkie en ik in mei bij jou en de rest van de dames/familie etc die ook vast nog langskomen!

Ben trots op je! Spreek je snel xxxxxxxx

gerdie

Jeetje Reggie, wat een verhalen. Je hebt zeker geen saai leven daar. Wat spannend en vooral stoer en goed van je hoe je je redt. Mooie foto's overigens. Wat een huis. Hoorde van Henny wel dat het er zo koud is. Ja, dan is uggs wel toegestaan. veel groetjes Gerdie

Lotte

Heee Reggie,

Wat een leuke verhalen! :) Het lijkt me echt een toptijd die je tegemoet gaat! Ik wilde je nog even heel veel succes wensen en veel plezier natuurlijk! Ook van ons pap, mam en Donna!

Liefs Lotte

Marlies

Lieve Regggg!
Weer een verhaaal YES
Hahaha wat super kak zeg van je auto pech.... FIJNNN!! Ook fijn dat die man zon behaarde bilnaad had :)
IK spreek je snel weer lieverd!

Dikke knuf voor jou en voor je kidsssss!

de Buufjes

Ha Reggie,

Ja, ook wij gaan je in de gaten houden hi hi.
Echt leuk om die typisch Engelse dingen te lezen, da's zeker ff wennen maar een hele ervaring!
Enne zeurende kinderen..... keep it cool, and count til 10.

Have fun,

Krista, Bart, Brent en Vince

O ja en Vince vroeg een paar keer: waar is Herrie? eh Reggie...

Yvon

Raggiieee! Mooie verhaaltjes! haha Ik zou jou daar al helemaal stuntelen, :)
Wel super fijn dat je het daar al goed naar je zin hebt! Veel plezier nog meisskee XX

Irma

Hoi Reggie,

Wat een super verhaal. Jij hebt echt schrijftalent. Nooit ontdekt tijdens onze momenten. Zegt dat iets van mij??? of.... Lijkt me erg lastig dat links rijden, je moet dan volgens mij voortdurend andersom denken. Zou niets voor mij zijn. Links en rechts is al een probleem in Nederland, laat staan daar in Engeland.
Fijn dat je zo snel inburgerd en hoop dat je een fijne tijd gaat krijgen. Het huis aan de buitenkant is erg leuk, wel erg Engels ingericht, beetje saai en niet zo kleurig. Grappig dat ze een kamer voor bezoek hebben. Dat was bij ons ook zo in de jaren 50. Mag jij daar ook komen of ben je geen bezoek.

Ik wens je een supertijd en heb me aangemeld voor je verhalen. leuk om zo op de hoogte te blijven en te genieten van jouw schrijftalent. Reggie het gaat je goed en ik reageer wel weer een keer.

Groetjes Irma

Yvonne en Tessa

Tessa en ik zijn samen jouw verhalen aan het lezen en net als in de andere reacties staat: wat moeten we lachen om jouw verhalen. Je maakt wat mee zeg. Lijkt ons kei eng om auto te rijden daar, zelfs lopen is al een gevaar blijkt.
Moet je straks weer wennen hier, is alles weer andersom.

hoop dat de kindjes un nietje bijtrekken... Veel voorlezen hè! Haha, worden kindjes rustig van (meestal dan)....

Houdoe.....

britt

Hee reggie!
Super leuk om jou verhaaltjes te lezen! Zo te zien gaat het goed met je :) succes met de zeurende kinders maar vooral veel plezier! Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active