reggievanderven.reismee.nl

Terugblik op de eerste week

Hallo maar weer,

Nu ik hier dik een week ben vind ik het wel weer tijd worden voor een nieuw verhaal. Maar voordat ik daaraan begin wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke en lieve reacties! Ik geniet er enorm van! Dus ga vooral zo door ;). Ik ga hier dus ook proberen op de vragen die jullie gesteld hebben te reageren..Oh 't valt best mee dat jullie erg nieuwsgierig zijn haha.

Ik kreeg een vraag waarmee de kinderen spelen en hoe ik ze bezighoud. Nou als ze thuiskomen uit school dan eten ze iets en vanaf dan mogen ze spelen tot het eten. Ze hebben en heleboel speelgoed zoals zwaarden, pistooltjes, lego, dieren, een brandweerkazerne en auto's. Ze vinden het ook erg leuk om DVD's te kijken. Als ze eenmaal iets aan het doen zijn is het zeuren weg, maar voordat ze of film aan het kijken zijn of aan het spelen zijn moet er nog ff gezeurt en gehuild worden.

Ook kreeg ik een vraag over de straat/buurt. Ik zal zo een foto van de straat plaatsen. En ik betwijfel ofdat ik 's nachts alleen over straat kan. Overdag in ieder geval wel dan hangt er een gemoedelijke sfeer. Maar het is wel de wijk die bekent staat om zijn criminaliteit, hoor ik ook van andere au pairs. Dat zullen we dan vanzelf wel zien. De bus vanuit West End(het echte centrum) rijdt 24 uur per dag naar het centrum van Peckham, dus dat is wel gunstig. Alleen zou ik dan nog 10 min. moeten lopen tussen alle flats en schotels door.

Een andere vraag ging over ontmoetingen met andere au pairs. Ik heb inmiddels een paar meiden ontmoet wat wel eens potentioneel stapmateriaal kan worden. Vrijdag ga ik dan ook iets doen met Vanessa (uit Duitsland) en wat vriendinnetjes van haar. Dus ik ben benieuwd en wordt vervolgd.

Na dat hele gedoe met die auto band is er eigenlijk niets spannends meer gebeurd omdat het weekend er toen aankwam. Hoe ik mijn eerste weekend heb doorgebracht?! Films, Goede Tijden, All you need is love, films, tijdschriften etc etc.. Wel heerlijk relaxt maar ik ben nu toch wel toe aan wat dansmoves! Nog wel grappig om even te vermelden, er wordt in het weekend totaal niet naar mij omgeken, oke dat is niet helemaal netjes van mij, ze blijven wel aardig maar ik moet gewoon mijn eigen plan trekken. Zo ook met het eten, ik dacht dus dat ze me zouden roepen als het klaar was, maar nee. Haar bedoeling was dat ik zelf mocht eten wanneer ik wilde, okee weten we at ook weer.

Gisteren heb ik maar besloten om wat eten voor mezelf te kopen want ik snap het systeem van boodschappen doen hier nog niet zo goed. Er is al sinds dat ik hier ben geen nieuw eten binnengekomen en wie weet hoe lang daarvoor al niet. En aangezien ik toch wil overleven/lunchen had ik boodschappen gedaan. Ook wordt er hier niet echt hard gewerkt om de verwarming weer aan te krijgen. Wat dus inhoud dat ik het nog steeds overal koud heb. Nu heb ik de uitvinding van de eeuw gedaan, ik zet de oven aan, met de duur open zodat het hopelijk iets warmer wordt.

Dit was het weer voor nu, hoop u voldoende op de hoogte te hebben gebracht. Voor vragen en andere informatie kunt u me altijd mailen of bellen op mijn nieuwe nummer: (sorry, ik weet m niet. vraag maar aan Henny Bongers, Ben van der Ven of Alies van der Ven)

Ik zal trouwens als laatste nog even vermelden hoe het met me gaat, het gaat goed, voel me hier erg thuis en op mijn gemak. Ik velang alleen erg naar leuke dingen doen in het weekend, dus hopen dat dat snel staat te gebeuren. Dat betekent ook dat ik voor party-dresses kan gaan shoppen!!

Love, Reggie

Reacties

Reacties

robin

ohhh wat geniet ik zoals ieder ander van je verhalen.
geweldig!! en leuk om daar wat mensen te leren kennen!
Ik blijf bezig met zoeken naar een geschikte vlucht om jou weer te zien.
Nou tot zo op skype denk ik!

Dikke kus!!!!!
En groetjes van de rest hier

Daphne

Zo reggie dat klinkt allemaal prima daar! Hoop wel voor je
Dat de verwarming snel gemaakt wordt, want koud lijden is idd niks.
Heel veel pkezier daar en ik kijk weer uit naar je volgende verhaal.

Xx

Ed

Reggie, het wordt waarschijnlijk na het weekend behoorlijk kouder. Misschien naast het eten ook nog een extra oven aanschaffen. Veel plezier en houd je haaks. Groeten van de Melkpad.

Emma

Regje,
wat kan je toch heerlijk vertellen! Goede uitvinding van die oven, was ik nooit op gekomen;)
Heerlijk je verhaaltje en ik lees wel dat we echt nodig moeten skypen! We houden deze week wel eventjes contact over wanneer! Kussieeeee en fijn dat je je helemaal goed voelt daar:)

Marlies

Snoeziieee

Hahah wat een geweldige uitvinding idd die oven ! Maar wel klote dat het zo koud is! :(
Enn wat fijn dat het zo goed met je gaat! Nou schat ik spreek je snel weer en kijk weer uit naar je volgende verhaal!
xxxxxxx Dikke Knuffel

Wietje

haha reggiee heerlijk om weer wat te lezen over je leuke acties en uitvindingen!
zoals vele hierboven al hebben gezegd, wordt weer hoog tijd voor een klets momentje!
dan bespreken we de details weer!!

tot snelllieeeee XXX

Gerdie

Ha die Reggie,
Dank voor je leuke reisverslag. We kunnen je zo goed volgen. Ook op de webcam he. Grappig hoe dat werkt. Wat leuk dat je voor het weekend al plannen maakt. Even helemaal uit je dak gaan....Hier gaat alles z'n gangetje. Hoop je snel weer te zien via msn. Veel groetjes Gerdie en de mannen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active