reggievanderven.reismee.nl

Week 2

Helloooo,

Ik zal beginnen met het slechte nieuws, het verwarmingssysteem is sinds gisteren definitief stuk wat inhoud; geen warm water (DOUCHE!!!!), en geen verwarming. We doen het nu met kleine electronische verwangingen, maar uit ervaring om mijn kamer warm te krijgen, duurt het minstens een dag voordat je verschil in tempratuur voelt. Ook heb ik vandaag twee zieke kinderen thuis, rara hoe kan dat?! Sarah zat zelf meer te denken dat het komt doordat ik de mutsjes van de kinderen een paar keer ben vergeten, ik denk meer aan de tempratuur hier in huis. Ik ben ze nu hard aan het leren dat ze hun hand voor hun mond moeten houden wanneer ze hoesten en niet naar mij moeten kijken wanneer ze dat doen. Dit ziet er ongeveer zo uit, ze hoesten een keertje récht in mijn gezicht, ik wijs ze erop dat ze vergeten zijn hun hand ervoor te houden, dan wordt er nog een keer overdreven gehoest mét hand voor de mond en wegkijkend van mij.. Dus ik heb goede hoop dat ze bij de volgende au pair goed kunnen hoesten.

Nu even over het weekend, wat niet erg afwijkt van het vorige weekend; film kijken, skypen en uitzending gemist. Maar ik ben er zaterdag middag even op uit geweest met Vanessa, ze had een bikini nodig dus zijn we naar West End geweest. Deze keer wilde ik op de goede plek uitstappen maar waren er natuurlijk demonstraties (duh, London) waardoor ik met hulp van de buschauffeur goed ben aangekomen. Nou een bikini hadden we zo gevonden, voor de rest werd er niet gewinkelt want zij houdt daar eigenlijk niet zo van, WAT?!?! Ze heeft me toen een paar leuke plekken in London zelf laten zien, daarna zijn we met de trein terug gegaan naar Peckham. Ik had geen idee dat hier een treinstationtje was. En hebben we nog iets gedronken, daarna heeft ze haar huis laten zien. Echt een stuk kleiner dan de mijne!

Nu ga ik er persoonlijk voor zorgen dat ik volgend weekend kan gaan stappen, want ik hou 't niet meer uit! Wat er nog meer op mijn 'to do list' van deze week staat (eigenlijk geplant voor vandaag, maar helaas wandelende hoest-bacterieen thuis) is het vinden van een voetbalclubbie waar ze nog wat nederlands 6de klas talent kunnen gebruiken! Ik denk dat ik dat laatste er niet bij ga zeggen...

Nou jullie horen het weer, ik hoop wanneer ik mijn vingers weer onbevroren over het toetsebord kan laten vliegen.

love!

Reacties

Reacties

Emma

Balen van die kleine kotertjes thuis de hele dag! En al helemaal van het koud douchen en no verwarming. Sterkte haha.
Leeeeeeeeuk om te horen dat je gaat kijken naar een voetbalclubbie! Spontaan idee of had je dit al eerder bedacht? Wie weet dat je daar veel matties vindt om lekker te gaan stappen!
Woehoeeee Noukkie en ik gaan aankomend weekend eens kijken voor een datumpje om over te komen!
Tot skype xxxxxxxxx love love love

Gerdie

Ha die Reggie,
Leuk om je weekverslag te lezen. Heb zin om je heerlijk te verwennen met een warme douche of sauna. Want dat is zo toch geen doen... Je bent wel echt een goude kracht he. Je bent niet alleen aan het oppassen maar ook echt aan het opvoeden. Knap hoor. Ja en volgend weekend wordt een echt Reggie-weekend. Goed man dat je er zo voor gaat. Ik ga het weer helemaal volgen. Veel groetjes en sterkte met de kou. Gerdie

Wietje

Reggie schatteke wat schrijf je toch weer een heerlijk verhaaltje! leuk om dit allemaal te lezen..
de mama in jou komt naar boven lees ik wel ;) ik zie ook echt helemaal voor me hoe jij daar dan tegen die kinderen staat te vertellen dat ze met hun hand voor de mond moeten hoesten! heerlijk.. haha
en trouwens super lullig dat je de naam van je new best friend verkeerd spelt.. Va nessa!
ook vind ik het erg knap van jou dat je al twee weekenden niet op stap bent geweest, dus ik begrijp heel goed dat de nood hoog is om uit te gaan!! Laat ze daar maar eens zien wat echt stappen inhoudt! :)
Tot sprekenss mupkeee
KUS

Ellen

Raggie, haha, mooi verhaaltje hoor! Ook vanuit Stockholm hou ik jou in de gaten! Balen van je koters, maar met deze hoestoefeningen moet het vast goedkomen!
Succes met het zoeken van je voetbalclub, ik ben helaas niet gescout hiero, ze doen schijnbaar niet aan 6e klasse in Zweden, hahaha. Dusik ga maar sleeen. Hajee waaaaaaaaa xx

robin

dag lieve schat,
ohh wat een medelijden met jou. Hoewel het hier niet echt warm is, werkt het wel allemaal( even afkloppen)
en die kiddies, zorg dat je zelf niet wordt vervuild met hun bacteriën!
wacht nog maar ff met winkelen, dat komt wel goed als een van ons er is.
Ik vind het voetballen echt een super idee, echt leuk, wie weet volgt in Engeland je doorbraak.
Nou super leuk verhaaltje weer van je.

Tot horens maar weer!
xxx

Marlies

Lieve Reggg!
Ahhh wat super klote zeg... al is het hier nu ook echt IJSKOUD:(
beterschap met je snoesjes!!
Enne ik spreek je snel weer!

we spreken nog wel af wanneer !

Dikke kus en knuffff

Eugenie

Haa Reggie,

Ik hoop dat het bij jou binnen niet zo koud is als bij ons buiten! Wat een ellende. Enne weet je Reggie door de bacterien van jouw kindjes ben je straks immuun voor alle snot die je nog mee gaat maken in jouw leven! Dus dat komt wel goed. Wij lezen met veel plezier jouw verhalen. Je bent een goeie schrijver en misschien kun je bij een blad wel solliciteren voor columniste!
Tot mails maar weer en een fijn en veilig stapweekend...
Eugenie en de rest van de familie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active