reggievanderven.reismee.nl

Yess ook hier is sneeuw!

Hallo lieve reis-mee genoten,

Er is alweer een week voorbij zeg! Wat vliegt de tijd nu al, waarschijnlijk komt het door nog steeds nieuwe indrukken en de te korte weekenden waar ik erg naartoe leef. Ja en dat zou natuurlijk niet zo moeten zijn, want ik ben hier voor Oscar en Auberon, maar wat ben ik blij als het weekend is. Ik wil jullie eerst even een paar goede nieuwtjes vertellen; Jullie raden noooooit waar ik net onderuit kom, ja ja oeeh oeeh heeeerlijk, het is de douche! Die is sinds vrijdag avond gemaakt en sinds zaterdagochtend weer vollop in gebruik!

Het volgende goede nieuws is, er ligt sneeeeuw! Heerlijk, wat houd ik toch van de winter! Nu nog een paar sneeuwballen gooien (niet ontvangen natuurlijk, abc ik kap ermee is mijn tactiek) en wat engeltjes maken. Dit staat dus op de planning voor morgen. Er moet wel nieuwe sneeuw vallen morgen want dit natte vieze zooitje is niks. Ook ga ik hier niet proberen om de sneeuw op te vangen met mn mond want ik vertrouw de lucht hier niet zo goed, dan verlang ik toch wel erg naar de boeren lucht die ik in Zeeland kon opvangen.

Ander goed nieuws is dat ik éindelijk iets in het weekend heb gedaan. Er stond voor Zaterdag overdag op de planning om naar Camebridge te gaan, maar helaas ik was ziek. Voor de duidelijkheid, ik kreeg mezelf no maar dan ook no way uit bed. Ik heb al mn discipline bij elkaar gepakt om mezelf onder de douche te zetten, waarschijnlijk omdat ik m zo gemist had knapte ik op. Frisse lucht is overal goed voor, dus heb ik wat rondgelopen hier in de buurt en een erg leuk cafeetje ontdenkt. Met overheerlijke High Tea hapjes, dus iedereen die mij komt bezoeken bereid je voor op iets mega lekkers! Oh ik ben de draad al weer helemaal kwijt zie ik wel, ik was gebleven bij iets doen in het weekend. Nou Camebridge werd m dus niet, ook niet voor Vanessa en Lolyta (Duitsland & 20jaar - Frankrijk & 19jaar). Vandaag zijn we met zn 3en bij Vanessa geweest, gezellig gekletst en elkaar beter leren kennen. Nu hebben we het plan gemaakt om volgende week zaterdag naar Camebridge te gaan en aansluitend daar te STAPPENNNN!!!! jaaaaaa jullie lezen het goehoeeed! Al moet ik al mijn vreugde een beetje onderdrukken want ik wil 't eerst zien en dan pas geloven. Als iemand nog leuke tips heeft om te stappen, of iets wat je gezien moet hebben daar, maar leuke kroegjes (clubs zijn beter) is belangrijker dan laat het me maar weten. En we gaan die week erop op vrijdag geloof ik naar een of ander club waar ze iets met valentijn hebben. Maar ik luisterende niet meer zo goed toen ze het woord club noemde haha. Je moet hier wel op de gastenlijst ofzo want dan kom je gratis binnen, ideaal dus. En Vanessa heeft connecties dus dat is goed. Wel grappig toen ik op mijn weg terug was, in het donker woeeee spannend, dit was Vanessa's ergste nachtmerrie. Het was bijna 6 uur, dus ik vond dat ik het wel mocht proberen om in mn eentje over straat te gaan in 'de beruchte buurt'. Nou ik was nog geen 100 MILES aan het lopen of een menneke riep; 'sexy legs!' En vanaf dat moment ben ik geen seconde meer bang geweest want HAHAH hoezo zeg je tegen mij sexy legs!? En ik zal niet 's nachts alleen daar rondlopen want dat vertouw ook ik niet zo, maar dat zou ik in Nederland in de stad ook niet doen. En eigenlijk blijft het nog een gek idee, want ook in Zeeland lopen ontsnapte TBS'ers rond..

Nou mijn to do listje is uitgebreid, ik ga toch maar eens orienteren voor een talencursus want het kost niet veel moeite, het is schijnbaar niet erg moeilijk en mijn engels wordt niet alleen qua woordenschat beter maar ook grammaticaal. Volgensmij is mijn nederlandse grammatica al erg verzwakt, mijn excuses daarvoor. Wat ook op mijn lijste staat is iets van sport zoeken, want voetbal blijkt iets moeilijker te zijn dan gedacht maar dat geef ik nog niet op.

Wat ik deze afgelopen week verder heb gedaan is niet erg interessant geloof ik. Ben verkouden geweest en het was koud in huis.

Aangezien ik nu als achtergrond muziekje huilende kinderen heb is het nog wel even leuk voor jullie, niet voor mij dus, om te vertellen hoe ik hier in het weekend wakker wordt. Langs mijn kamer is dus de woonkamer voor ons, waar de kinderen spelen en de tv's staan. Nou rond een uurtje of 8 uur half 9 komen Oscar en Auberon beneden aan en letten ze érg goed op dat ik kan blijven slapen uhum uhum; 'MAMAAAAAA MAMAAAA where aaaare youuuuu?' Geen antwoord en dan gaat het nog harden en huilen. Nou lekker dus. dan weet ik dat ik ff moet doorbijten omdat ze rond half 10 wel vertrekken dus dan kan ik mijn tweede slaapje beginnen. Dus bijslapen moet ik maar doordeweeks overdag doen.

Mijn geliefde wekker gaat gewoon weer praten om 6uur, dus bij deze is het mooi geweest voor vandaag en gaan we op naar een nieuwe week. Met hopelijk een sport, een school én mijn eerste STAP avondje!!

See you later, eligator XXX

Reacties

Reacties

Emma

Heerlijk je verhaaltje weer! Ik zie alles voor me wat je vertelt haha;) Leuk Reg van het stappen; goed uitzoeken wat er allemaal vet is want Anouk en ik willen graaaaaaaaag een goede indruk van het stappen daar krijgen! En dat high tea'en is ook een strak plan! Miss een tipje; koop OORDOPPEN! wie weet helpt dat voor als ze het komende weekend weer om 8uur 's ochtends bedenken dat ze de smurfen (of heb je dat daar niet) willen zien.
Goodluck deze week en we kletsen snel! Kusje musje

robin

ohh geweldig weer inderdaad. Je schrijft ook zo super leuk en je nederlands vind ik nog goed hoor poepje.
Wie weet valentijn in de club en dan een special guest voor jou? wietwieuwwwwww.
Nou schat ik geniet van je verhaaltjes hier en op skype/msn, maar verlang toch ook alweer erg naar een lekkere knuffel van je!
Tot gauw, fijne week.
xxx

Jolijn

Haha Reggie, wat weet je het toch allemaal mooi te beschrijven!! Het is een feestje om je verhaaltjes te lezen.
Super fijn dat je daar steeds beter je weg weet te vinden, zelfs het stappen komt dichterbij. Geniet ervan Reg en veel plezier !

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active